دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی | فروش ممبران های دریایی و لب شور شرکت ال جی کم کره

دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی | فروش ممبران های دریایی و لب شور شرکت ال جی کم کره

دستگاه تصفیه آب خانگی

تولید کننده دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی
فروش ممبران صنعتی و خانگی شرکت ال جی کم کره

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

اجزای تشکیل دهنده دستگاه تصفیه آب

دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ۰۳:۳۶ ب.ظ

اجزای تشکیل دهنده دستگاه تصفیه آب


اجزای تشکیل دهنده یک دستگاه تصفیه آب می‌تواند شامل فیلتر کربن اکتیو، لامپ فرابنفش (UV)،ممبران اسمز معکوس، واحد تقطیر یا هر فرآیند جداسازی دیگری باشد. گوناگونی فیلترهای تصفیه آب بسیار زیاد است و در هنگام خرید آن‌ها باید به کیفیت آب خود توجه داشته باشید. برای مثال اگر منبع آب قابل آشامیدن نباشد، بایستی از فیلترهایی استفاده شود تا باکتری‌های مضر، مواد معدنی و آلودگی‌های آب را از بین ببرند. برای انتخاب سیستم درست بهتر است از متخصصان تصفیه آب کمک بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند.

بخش صنایع تصفیه آب شرکت سانتک آرکا صنعت با تکیه بر دانش فنی و تجربه کارشناسان و مدیرانی متخصص، با بهره گیری از تکنولوژیهای روز دنیا در زمینه تصفیه آب ، فعالیت خود را در زمینه مشاوره، طراحی و تولید محصولات تصفیه آب متمرکز نموده و در راستای بهبود کیفیت آب شرب و با کیفیت مورد نیاز صنایع مختلف به مشتریان خود ارائه مشاوره و خدمات می نماید. مفتخریم که با تلاش شبانه روزی مسئولین، ارتباط فنی و دانشی مناسبی با شرکتهای بین المللی پیشرو در صنایع تصفیه آب از قبیل شرکت LG Chem برقرار نموده ایم، که ثمره آن برگزیده شدن این شرکت در زمینه انتقال تکنولوژی و تامین ممبرانهای خانگی، لب شور و آب دریا توسط شرکت LG Chem می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی